Ekonomi

TCMB lisanslı elektronik para kuruluşu Papel, Türkiye’de sunduğu yenilikçi ödeme çözümlerini geliştirmeye devam ediyor.

Türkiye’de 2022 yılından bu yana faaliyet gösteren elektronik para şirketi Papel, Türkiye’deki hizmetlerini, fintech departmanının gelişimini ve 2024 planlarını Investing.com ile paylaştı.

Kullanıcılarına birçok farklı finansal fırsat sunan Papel, kullanıcılarına sunduğu hizmetleri şöyle açıklıyor: “6493 sayılı Kanun kapsamında kurulan Papel, aldığı lisansla 2022 yılında elektronik para kuruluşu olarak faaliyet göstermeye başlamıştır. TCMB kararıyla şirketin lisans yetkisi bir yıl sonra genişletildi ve Haziran 2023’te BKM üyeliği onaylandı.Papel, bugünkü prestijiyle; elektronik para gibi yeni nesil finansal teknolojiler sunan bir fintech şirketi olarak öne çıkıyor. , ödeme hizmetleri ve müşterilerine açık bankacılık hizmetleri sunmaktadır.

Finansal süreçlerin özgürce yürütülmesi gerektiğine inandıklarını belirten şirket, bu niyetten yola çıkarak tüm bireysel ve kurumsal müşterilerine akıcı, yeni nesil ve güvenilir bir deneyim sunmak için çalıştıklarının altını çiziyor. Hizmetleri arasında 7/24 para transferi, harcama paylaşımı, sanal ön ödemeli kart kullanımı, sohbet yoluyla ödeme, para iadesi kampanyaları ve açık bankacılık hizmetleri gibi özellikler yer alan Papel, yakın bölgedeki işletmelere sunmayı planladığı birçok değerli özelliği de Investing’e anlattı. gelecek. Şirketin geliştirme aşamasındaki özellikleri arasında ödeme sistemleri, QR veya link üzerinden ödeme alma, terminal ve POS cihazları, soft POS hizmeti, lokasyon bazlı kampanya oluşturma gibi ürünler yer alıyor. Bucks ile Öde özelliği hem kurumsal hem de bireysel kullanıcıların hayatını kolaylaştıracak bir özellik olarak öne çıkıyor. Bu özellik sayesinde Papel üyesi bir işyerinden alışveriş yapan Papel kullanıcısı, ödeme adımında Papel ile Öde seçeneğini kullanarak ödemesini Papel Cüzdanı ile hızlı bir şekilde gerçekleştirebilecektir. Ayrıca ürün stok takibi, mağaza yönetimi, grup yönetimi gibi yönetim süreçlerine yardımcı olacak hizmetlerle kurumsal müşterilerin işlerini kolaylaştırmayı hedefleyen Papel, İş Paneli üzerinde çalışmalarını sürdürüyor.

2022 verilerine göre Türkiye 93,8 milyon kredi kartı sahibiyle dünyada 7’nci sırada yer alıyor.

Türkiye’deki fintech ekosistemini son yıllarda değerlendiren Papel, “Türkiye hem fintech hem de finans sektörü için büyük potansiyel vaat eden bir pazar. 2022 verilerine göre Türkiye 93,8 milyon kredi kartı sahibiyle dünyada 7’nci sırada yer alıyor. Kredi kartı işlem sayısında dünyada 6. sırada yer almaktadır. Bu istatistiklerin yanı sıra 1,8 milyon POS cihazı, 52.200 ATM ve 86,7 milyon aktif bireysel dijital bankacılık müşterisi, Türkiye’yi bankacılık alanında lider ülkelerden biri haline getiriyor.

Özellikle 2019-2021 yılları arasında Türkiye, fintech ekosistemine özel olarak yaptığı düzenleyici yeniliklerle önemli bir atılım gerçekleştirdi. Şirketimizin kuruluş tarihini de kapsayan bu dönemden sonra Türkiye’de fintech sektörünün bir atılım yaptığını ve yüksek bir ivme kazandığını söyleyebiliriz. Hem kullanıcıların yeni nesil ürünlere olan ilgisi hem de yetkili kişi ve kurumların fintech alanının geliştirilmesinde yenilikçi ve vizyoner davranma eğilimleri, Türkiye’yi bu alana yatırım yapmak için ideal bir konuma getiriyor. Burada bir fırsat olduğunu düşünüyoruz ve sunduğumuz hizmetlerle sadece Türkiye pazarında değil, küresel bir oyuncu olma yolunda çalışmalarımızı hızla sürdürüyoruz.” bir açıklama yaptı.

2024, Papel’in Türkiye pazarında tanıtım faaliyetlerine başlayacağı yıl olacak

Türkiye’deki tanıtım faaliyetlerine 2024 yılında başlayacağını belirten firma, “2022 ve 2023 yılları firmamız için kuruluş ve stratejilerin belirlendiği dönem oldu. Bu dönemde ürün geliştirme, altyapıların kurulması, insan kaynağı havuzumuzun güçlendirilmesi gibi alanlarda önemli ilerlemeler kaydettik. Mevcut lisansımızın genişletilmesi ve yeni lisans alımıyla portföyümüzü genişlettik ve müşterilerimize daha geniş bir hizmet yelpazesi sunma fırsatı bulduk.

2024 yılını Papel’in Türkiye pazarında tanıtım faaliyetlerine başlayacağı yıl olarak planlıyoruz. Hedeflerimize ulaşmak için hem ürün hem de pazarlama tarafında yatırımlarımızı aynı anda artıracağız. Lansman kampanyasını destekleyecek sponsorluklar, online ve offline kampanyalar, influencer işbirlikleri gündemimizde olacak.

İşletmelerle işbirliklerimizi de genişletmeyi hedefliyoruz. “Ödeme hizmetlerimizi ve şirket yönetim araçlarımızı müşterilerimize sunmak istiyoruz” dedi.

Pandemi ile birlikte fintech ekosistemi hızlı bir gelişim yaşadı

Pandemi döneminde fintech hizmetleriyle insanların hayatlarını kolaylaştırdığını belirten Papel, açıklamalarına şöyle devam etti:

“Pandemi dönemi dünyayı finansal açıdan zorlayan bir dönem olsa da bu dönemde ortaya çıkan ihtiyaçların özellikle fintech ekosisteminin hızla kendini geliştirmesinde itici güç haline geldiğini söyleyebiliriz. Uzaktan çalışma ve uzaktan eğitim gibi uygulamaların finans dünyasındaki karşılığı temassız ödeme, uzaktan hesap açma, NFC ile kimlik doğrulama gibi teknolojinin ön plana çıktığı yeni nesil çözümlerdir.

Pandemi döneminde insanlar, fintech hizmetleriyle hayatlarının ne kadar kolaylaştığını, finansal ihtiyaçlarını karşılama süreçlerinin ne kadar hızlı olduğunu ilk elden test etme şansı bulurken, fintech hizmetlerine olan ilgi pandemi sonrasında da artmaya devam etti. Örneğin; 2022 yılı verilerine göre Türkiye’de ön ödemeli sanal ve fiziki kart sayısı 66 milyonun üzerindedir. Bu da hedef kitlemizin fintech hizmetlerine olan ilgisinin bir göstergesi. Beklentimiz önümüzdeki yıllarda sektörün hızla büyüyeceği yönünde. Özellikle büyük şehirlerde ve genç nüfusun yoğun olduğu yerlerde fintech hizmetlerinin popülaritesinin artmaya devam edeceğini düşünüyoruz. “İşletmelerin ve kurumsal müşterilerin artan talep karşısında ödeme hizmetlerini yeni sistemlerle güncellemeleri gerekeceğini söyleyebiliriz.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort